Dopis pro Terezu Brdečkovou

26.11.2016

Dnes ráno jsem Tereze posílal E-mail a když jsem ho odeslal, tak jsem si uvědomil, že to, co jsem jí napsal může číst každý a že se k úctě k jejímu otci mohu přiznat i veřejně.

Tereza Brdečková (* 10. února 1957, Praha) je česká filmová kritička, novinářka, publicistka, spisovatelka, scenáristka, překladatelka, filmová organizátorka, mode- rátorka, kulturní redaktorka, ale pro mne je hlavně dcerou mého kolegy, kterého jsem si i přes značný věkový rozdíl troufal považovat nejen za svůj vzor, ale i za svého přítele, Jiřího Brdečky. Přiznám se, že už si ani nepamatuji kdy a jak jsme se s Terezou seznámi- li, jen vím, že když jsem nastoupil do studia Bratři v triku, tak jí bylo nějakých třináct, čtrnáct let. Odtud to tykání, u kterého jsme zůstali, ačkoliv jsme v kontaktu velmi zřídka.





.


.

.

.

Jo, abych nezapomněl, ten první článek  jsem napsal  7. 11. a dnes je  26. 11. 2016.

© A.D. 2016 ODALRICUS DEHNICENSIS
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky